….

Ebu Džehl susreo je Odabranog Poslanika Muhammeda a.s. i rekao mu: "Muhammede! Ja od tebe nisam sreo ružnijeg čovjeka!
"Pravo si rekao" Odgovorio je Muhammed.
Na ovo je rekao Ebu Bekr Pejgamberu: "O, ti sunce duhovnog svijeta, miljeniče Svevišnjeg Boga, ja od tebe nisam vidio ljepšeg čovjeka.
"Pravo si rekao" odgovori i njemu Pejgamber.

Čuvši ashabi ova dva odgovora upitaju – O Božiji Poslaniče! Kako je moguće da ti isti odgovor daješ i Ebu Bekru i Ebu Džehlu! Oni su sušte suprotnosti! Ebu Bekr je tvoja desna ruka, a Ebu Džehl je tvoj najveći dušmanin!
Nemojte se čuditi, jer ja sam kao jedno najčišće ogledalo. Ko god u mene pogleda, sebe će vidjeti. Zato i Ebu Bekr vidi na mome licu svoje ljepote a Ebu Džehl vidi svoju ružnoću."

Molim Allaha da nas uputi i sacuva od pogresnih misli. On je Onaj koji svima namiruje.

hisari
...i kada se listovi razdijele, ...i kada se nebo ukloni.

Komentariši